Mi történt a lebukás után?

Ez a bejegyzés a levelek kiszivárgása utáni eseményeket foglalja össze.
Kaptunk újabb terhelő leveleket. Skamla Gábriel megpróbálja kimenteni magát. Úgy határoztunk, hogy megkeressük a főnökét. Nem kaptunk választ. Lehet hogy nem kapta meg, ezért itt közöljük. Hátha olvassa. A levelet kiegészítjük a Skamla-Farkas levelezéssel és a Skamla-gálferences levelezéssel.

1 – levél a rektornak

Kedves Rektor úr!

Kérjük nyugodjanak meg, nem törtük föl a Hittudományi Főiskola szerverét, a levelezőrendszert végképp nem és nem is akarjuk. A zavaros ügyeket nem ott tárolják. Elég, amit kiszivárogtattak nekünk. Nem nyúlt senki hozzá a skamlag@citromail.hu quaestor@gfhf.hu skamla.gabriel@gmail skamlag@tippnet.rs címekhez. Hiába állítja az előbbit Skamla Gábriel a Farkas Petrával iratott feljegyzésben. Tessék észrevenni, hogy olyat állít, ami nem igaz. Tessék visszakerestetni a programozóval az eredeti quaestor@gfhf.hu címre írt levelet, nézzék meg a címzetteket és az üzenetet. Nem ugyanaz, mint a feljegyzésükben. Fogadunk, hogy nem találtak föltörésre utaló nyomokat a Skamla Gábriel által írt e-mail címeken és a szerveren. Skamla Gábriel titkos fiókjából szivárogtak ki levelek. A kiszivárgott levelekből követhető, hogy erről a fiókról azért nem fog Farkas Petrának mesélni, mert csak tavaly nyárig levelezett ott vele, aztán azt írta neki, hogy megszűnt. Tavaly nyár óta csak pár emberrel váltott ott levelet. Az egyik Péter Ágnes. Vele a titkos fiókján váltott romantikus viszonyra utaló leveleket egészen az idei februárig, A közös munkavégzésre utaló leveleket a múlthétig váltották. Azzal a bandával is itt levelezett, akik írták a tdk dolgozatát és a szakdolgozatát. A főbérlőjével is azon levelezett. Hogy meggyőződhessen róla, igazat mondunk a titkos email cím létezésével kapcsolatban, amit a hét végén töröltek, lépjenek be Varga Tibor email címére. Varga Tibor erre a címre küldte el az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskolába szánt doktori kutatási tervet, amit Skamla Gábrielnek írt. Ha nem létező vagyis törölt email címre küldte a levelet, miért nem kapott hibaüzenetet Varga Tibor?
Skamla Gábriel nem tőlünk félti a leveleit, hanem a Rektor úrtól. A Rektor urat az orránál fogva vezeti Skamla Gábriel, még azt is elérték, hogy kikapcsoltassa a szervert.
Ha a Rektor úr szeretné, akkor elküldjük a leveleket.

A közölt levelek nagyon személyesek. Ami nem az üggyel kapcsoltos, azt olvashatatlanná tettük, de maradtak benne olyan részletek amik nem az ügyhöz tartoznak, olvassanak szelektíven!

2 – Skamla – Farkas levelezés

Feltörtékhogyan1hogyan2tovabbi1tovabbi2tovabbi3

3- a részletek

– Skamla Gábriel észrevette, hogy valaki bejutott a leveleiért, írt Petrának:

Szia Bamby!
most csak röviden írok, feltörték a postafiókjaimat!Ha ágyba kerültem majd írok!
Most jelszavakat változtatrok.
Rektorral már 8szor beszéltem, meg judittal is. Valamint beszéltem berényivel és tamásal és főnökével is.

– Skamla elkezd Petrának hazudozni a körülményekről:

“A tippnettes címemre lépjél majd be ott meglátod mit írtak nekem, hogy meg vagyok meg elkaptak.
Du. olyan 15h körül feküdtem le és olyan 19h körül keltem fel, és be akartam jelentkezni ide, de nem tudtam, akkor elkezdtem próbálgatni belépni a citromailre, tippnetre és nem ment.
Nagy nehezen sikerült csak vissza szereznem ennek a fióknak a jelszavát, azaz helyre állíttatni. De szerintem kimentették a fiókoknak a tartalmát és elég sok személyes adatom volt/van ebben a fiókban.
Aggódok emiatt, de majd csak lesz valahogyan.
A legjobban az bánt, hogy a levelezésünket is lementhették. Nem tudom mi tévő legyek
Holnap olyan 09.00 próbálok majd aludni, és utána megnézem mit írtál.
Berényi György bement a főiskolára lekapcsolta a szervert és valamilyen adatmentést végzett és kedden lesz valamilyen feljelentés.
Beszéltem Tamással is meg Rektorral is többször és nagyon pipa volt a rektor.”

– Leírja Petrának, miből fabrikáljon rektornak küldhető jelentést:

Kedves Rektor Úr!

A tegnapi nap eseményeit röviden összefoglalva:
2012.04.06-án 19.30 körül próbáltam belépni a skamla.gabriel@gmail.com-os postafiókomba. Próbálkozásom sikertelen volt, és a jelszó mező alatt megjelent egy piros betűs értesítés, hogy jelszavam kb. 2 órával ezelőtt került módosításra. Próbáltam helyreállítani fiókomat biztonsági kérdések segítségével, amit majdnem sikerült is, de a másodlagos címem egy gal……..@gmail.com, ami konkrétan  galferences@gmail.com.ak felel meg.
Fiókomat a accounts-support-ara@google.com segítségével tudtam visszaszerezni éjszaka olyan 23.30 körül, miután kitöltöttem egy általános és személyre szabott kérdőívet. (Leggyakrabban mely email címekre küldtem levelet, soroljak fel 5 címkét a névjegyemből, valamint bankkártya szám megadásával és egy összeg levonásával igazoltam személyazonosságomat)
Időközben sikerült visszaszereznem a Szerb internetszolgáltatótól a skamlag@tippnet.rs-es fiókom hozzáférését, és ott a következő üzenet várt: 

,,Subject: MEGVAGY Date: Fri, 6 Apr 2012 17:44:45 +0200 From: Ferences Gál <galferences@gmail.com> To: skamlag@tippnet.rs, skamla.gabriel@gmail.com,skamlag@citromail.hu MEGVAGY SKAMLA! Sokba telt, mire feltörtük az e-mail címed! Megérte! Ha azt akarod, hogy ne kerüljön nyilvánosság elé, add be a felmondásod és tűnj el és adj infókat Kozmáról és Bettyről!,,

További érintett fiókok:-
skamlag@tippnet.rs
skamlag@citromail.hu
quaestor@gfhf.hu  – hivatali fiókomba nem tudtam bejelentkezni és ezt először Dr. Kozma Gábor Rektor Úrnak jeleztem 2012. április 06-án 20.12-kor, Ezt követtően próbáltam elérni Berényi György informatikust, valamint Petrovszki Tamást, aki kérésemre a quaestor@gfhf.hu hivatali címem jelszavát megváltoztatta és lezárta.

Tisztelettel,
Skamla Gábriel

Az humoros, hogy a mi levelünket is átírja. A levelünk a skamlag@tippnet.re és a quaestor@gfhf.hu címek érkezett. Ha minden postafiókja elérhetetlen lett volna, ugyan miért küldtünk volna neki ide leveleket?  Petrának is feltűnnek az anomáliák, de figyelmen kívül hagyja a megérzéseit.

– Petra megnyugtató levele terhelő kijelentésekkel

Szia Gaga!

Szerintem ezt a gmailes mailfiókodat nem bántották, azaz nem szedtek ki belőle adatokat,mert akkor már az enyémbe is belemásztak volna és az enyémet senki se bántotta. Szerintem szerencséd volt, s időben nyakon csípted őket,mielőtt innen kimenthettek volna bármit is.
De nem nagyon értem mit akartak vele elérni. Feltörik a tippnetes meg a citromailes fiókot?Minek? Mit akarhatnak megtudni? Ugyan mi lehet vele a szándékuk? Ha bármilyen ( szerintük) “sunyi” dolgot csinálnál annyira nem vagy zakkant,hogy e-mailben csináld…. úgyhogy szerintem ezzel Téged csak idegesíteni akarnak. Neked nincs semmi rejtegetnivaló dolgod a fiókjaidban (mármint úgy értem, hogy a munkahelyeddel kapcsolatban.) Mert Judit esetében mikor feltörték a Károlin a gmailes fiókját, akkor volt benne rejtegetnivaló!A hamis költségtáblázatot, amit átküldött a Károli rektorának, gazdaságisának, fel is tették a blogra! Ha ránézel a blogra, ott vannak újabb fejlemények, de egy komment kivételével CSAK JUDITOT bántják,meg a rektort. Ha találtak volna vmit, már ott lenne a blogon. A citromailedet is biztos feltörték?  Mert próbáltam este 9 körül belépnil, s ott tökéletesen működött a régi jelszavad.
És kit fognak feljelenteni? Milyen e-mailcímről kaptad a tippnetre a levelet? ( Azért kérdem, mert a tippneten nem tudom se felhasználóneved, se a jelszavad). Azt értem ,hogy bement  a Berényi a suliba, s lementett vmit a szerverről. De mi köze ennek a főiskolai szerverhez?
Bocsi hogyha sokat kérdezek, csak szeretném én is érteni.:)
Szerintem ne idegeskedj. Pont erre megy ki a játék, ahogy már korábban is mondtam, hogy Téged folyton idegesítsenek. Ne vedd magadra, a külvilág felé ne mutasd,hogy foglalkozol vele.A leveleink miatt se aggódj,mert szerintem innen nem vittek ki semmit, mármint ebből a gmailes fiókodból. Amit láttak, azt meg hadd lássák. Ne törődj velük.
Inkább az az érdekes, hogy ki és honnan tudta, hogy Neked van tippnetes címed!!! Ezt azért nem sok tudják! Csak azok akik régről  ismernek ( kisszeminárium, szeminárium), meg még a mi elsős évfolyamtársaink,mert elsőben még a tippnetes címet használtad , másodikban már a gmailest! Úgyhogy azoknak a köre nagyon szűkül, akik lehettek!!!
A lényeg az,hogy ne idegeskedj,mert azzal elérik a céljukat! Berényiék nagyon ügyesek, el fogják tudni intézni!!!
Sikerült-e aludnod? Mára mit tervezel? Én itthon leszek, készülök kicsit a nyelvvizsgára.

– Mi ezt küldtük Skamlának:

Ferences Gál <galferences@gmail.com>

To: skamlag@tippnet.rs, quaestor@gfhf.hu

6 April 2012 17:44

MEGVAGY SKAMLA!

Sokba telt, mire feltörtük az e-mail címed! Megérte!

Ha azt akarod, hogy ne kerüljön nyilvánosság elé, add be a felmondásod és tűnj el!

 Helyreigazítás: nem törtük föl, rosszul fogalmaztunk. (az eredeti levelezés nyomtatványa a bejegyzés végén)

– A rektorhoz ez jutott el:

Subject: MEGVAGY

Date: Fri, 6 Apr 2012 17:44:45 +0200

From: Ferences Gál <galferences@gmail.com>

To: skamlag@tippnet.rs, skamla.gabriel@gmail.com,skamlag@citromail.hu

 

MEGVAGY SKAMLA!

Sokba telt, mire feltörtük az e-mail címed! Megérte!

Ha azt akarod, hogy ne kerüljön nyilvánosság elé, add be a

felmondásod és tűnj el és adj infókat Kozmáról és Bettyről!,,

(Petrának gondja van az idézőjelekkel, ezt már Betty is jelezte neki)

– Skamla válaszol Petrának:

Szia Bamby!
Jól vagyok, az éjszaka aránylag ideges voltam. Végül is a citromailt szerintem nem törték fel. A tippnetes, gfhf-es és gmailes fiókomat törték fel.
Ebből szerintem a skamla.gabriel@gmail.com-ot megmenekítettem utolsó pillanatban, jelszó visszaállítóval.
Szerintem, de csak szerintem a skamlag@gmail.com-ra céloznak hogy azt törték fel. Azt a fiókot meg én már megszüntettem egy jó ideje, és oda már nagyon régen nem léptem be.
Ezt a fiókot két lépcsős beléptettésre állítottam, smsben is kapok egy kódot és azzal tudok belépni meg a jelszavammal.
Küldtem át neked a tippnetes fiókomról levelet, azt kaptam tegnap.
Hát gondolom azt szeretnék bizonyítani, hogy vásároltam a tdk dolgozatomat, meg hogy egyéb sáros ügyeim is voltak.
Próbálok higgadt és nyugodt maradni, bár nem egyszerű.
Berényi és a cégük dolgozik az ügyön, kedden meg jön rektor Szegedre és feljelentést tesznek.
Most kell, hogy megírjam rektornak, hogy valójában mi történt és milyen sorrendben.
Az lehet a mesében, hogy amikor a fiókjaimat megnyitottam a főiskolán azt a szerver tárolta és elmentette valahol és abból vissza lehetett fejteni a jelszavakat. A szerverből tegnap Berényi elvitt egy vincseszert és bevizsgálják, hogy szivároghatott e onnan valami. A főiskolai szerver ki van kapcsolva az ünnepek alatt és nem működik, meg a levelezést is leállították szerintem.

– Megcsináltatja Petrával a feljegyzést

“Szia Gaga!

Átküldted a rektornak,amit írtam? Mert nem írtál vissza nekem semmit, pedig azt mondtad sürgős , s gyorsan meg is csináltam Neked.:( …”

“Szia Bamby!

Elnézést, hogy nem írtam vissza, megkaptam és tovább küldtem. Nagyon szépen köszönöm hogy elkészítetted…”

– A feljegyzés

Feljegyzés levélKüldött feljegyzés

Feljegyzés – LETÖLTHETŐ

– A Skamla Gábriel – galferences levelezés:

001002

003a

3 hozzászólás on “Mi történt a lebukás után?”

  1. Nóri szerint:

    Gyönyörű! Iratja a TDK dogáját, a rektornak odaadandó leveleket, a friss galferences-skamla levél szerint a szakdogáját, még a doktori kutatási tervét is. Mocsokságból lehet doktorálni? Van bármi amit önállóan csinál azon kívül, hogy ezeket kitalálja?


Vélemény, hozzászólás?

