Dr. Eördögh István válasza az “ártatlan” Beatricének

Dr. Eördögh István válaszolt elsőként Pál József rektorhelyettes zavaros, önellentmondásos, az állítások mindenféle dokumentációját nélkülöző, sőt, egyenesen iratellenes apológiájára. Dr. Eördögh István nem a PhD-csalással kapcsolatban fejti ki véleményét, hanem saját konkrét tapasztalatából kiindulva mutatja be a hatalomvágyó, tehetségtelen és irigy karrierista, Pál József portréját. – A szerk.

Megdöbbenve olvastam Pál József evangéliumi idézetet sem nélkülöző apológiáját. A baj ezzel csak az, hogy a jogos védekezésnél messzebb megy Pál és a tanári etikát megcsúfolva, arcátlanul támad: “..gyűlölettől fűtött, közéleti tevékenységemet és személyemet érintő aljas és természetesen névtelenségbe burkolódzó blogokban megfogalmazott vádakra eddig nem válaszoltam, mivel még ilyen negatív formában sem kívántam szintjükre süllyedni. Metafizikai terminológiával élve: a nem létezőt nem akartam ezáltal én magam létbe hívni. A most olvasott cikkek némileg változtattak az eddig megszokott stíluson, valamivel civilizáltabbak, bár az alaptalan vádakat megfogalmazó újságíró(k), blogoló(k) (vagy megbízóik) nevét itt sem látom (János evangélium. „az emberek jobban szerették a sötétséget, mint a világosságot, mert tetteik gonoszak volta”).

Dr. Pál József rektorhelyettes, azaz Joskettó ex-barátom, akkor most adok neked egy nevet: dr. Eördögh István, aki a következőkre emlékeztet, mielőtt gyónni mennél Benyik György, vagy éppen Turay Alfréd ügynök-elvtárs lelkipásztor barátaidhoz, vagy netán a 6-os kartonnal kitüntetett Kiss-Rigó László megyéspüspökhöz:

1. 1998.09.16-án levélben gratuláltam Államtitkár helyettesi kinevezésedhez és személyes megbeszélést kértem tőled közölve, hogy a Római Magyar Akadémián (RMA) meghirdetendő igazgatói állásra pályázni szándékozom. Levelemhez mellékeltem akkor megjelent monográfiámat “Az egyház a gyarmati Latin-Amerikában” címmel.
Levelemre mindmáig nem kaptam választ, küldeményemet sem köszönted meg!
2. 1998.12.28-án beadtam pályázatomat a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma által 1998.11.30.-án hivatalosan kiírt konkurzus alapján a RMA igazgatói posztjának betöltésére, amit Mészáros Nóra vett át és iktatott.
3. Mivel minden formai igényt kielégítő pályázatom kiértékeléséről két hónap eltelte után sem kaptam érdemi választ a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumától, ahol államtitkár helyettesként foglalkoztál a beadott pályázatokkal, ezért 1999.03.10.-éb Prőhle Gergely államtitkár hivatalában, Ludovics Maya ügyintézőnél szorgalmaztam az elmaradt választ.
4. 1999.03.23.-án, a Külföldi Kulturális Intézetek Osztálya visszapostázta pályázati anyagomat, de érdemi indoklás és kísérőlevél nélkül, ami a Te aljas eljárásodnak tulajdonítható.
5. 1999.04.29-én “pro memoria” anyagot adtam át Várhegyi Attila politikai államtitkárnak, a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma 404-es irodájában, személyesen, nehezményezve pályázatommal kapcsolatos törvénytelen eljárást, amit kizárólag neked tulajdonítottam.
6. 1999.06.03.-án ismételten pályázatot adtam be, ezúttal dr. Újvári Gábor titkárságvezetőhöz és hozzád címezve a RMA titkári állására.
7. A fentiek válasz nélkül maradása miatt, dr. Gönczöl Katalinhoz, az Országgyűlési biztosok Hivatalához fordultam 1999.07.15.-én, betekintést kérve a pályázatom elbírálásáról készült dokumentációba, valamint a pályázókról készült ranglistába.
8. 2000.07.04.-én dr. Entz Gézához, a Kulturális Intézetek Igazgatójához fordultam az ügy rendezése érdekében.
9. Gönczöl Katalin 2000.07.07-i válaszában értesített, hogy megkeresett téged, de nevedben Rónayné dr. Jórend Judit főosztályvezető válaszolt, aki közölte, hogy a szóbanforgó állás betöltésére meghirdetett pályázatokat a miniszter által felkért bizottság bírálta el a pályázatok beérkezését követő 30 napon belül.
Ezzel világossá vált, hogy egyedül téged terhel az aljas módon elmaradt érdemi válaszért a felelősség.
10. Aljasságodról és tanári minősítettségedet megcsúfoló magatartásodról Tóbiás Klára művésznő tett tanúbizonyságot számomra, akinek azt mondtad, hogy “Örülök, mivel nem nekem -azaz Pál Józsefnek- kellett elmondanom szegedi Professzorok Batthyány Köre előtt , hogy Eördögh István egy szoci ügynök és spicli, hanem elmondta ezt helyettem dr. Bernáth Árpád ex-dékán.”
11. Bernáth Árpádot szembesítettem a rágalommal 2003.12.10.-én de. 11.00 órakor, az SZTE BTK-n lévő fogadószobájában, ahol elismerte rágalmazását. Kételyeire 2003. dec. 03.-án adtam Bernáthnak írásos választ, kilátásba helyezve, hogy a bocsánatkérés elmaradása esetén a nyilvánossághoz és az igazságszolgáltatáshoz fordulok jó hírnevem megsértése miatt.
12. Ma már nem kétséges, hogy személyem lejáratása mögött Benyik György (Rákoshegyi ex-ügynök volt), aki dr. Odrobina László tanúságtétele szerint is, személyemet lejárató híreket terjesztett rólam, hogy önmagáról terelje el a gyanút, ami később bebizonyosodott úgy Benyik, mint Turay, valamint a másságáról híres Sávai teológiai tanárokról.
13. Pál József, te a jó hírnevem beszennyezésének aktív részese voltál, nem riadva vissza hivatalból elkövetett visszaélésektől sem.
14. De ha még lennének aggályaid múltamat illetően, szívesen bocsátom a rendelkezésedre az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára által 2005.02.28.-án kibocsátott dokumentációt, amely szerint megfigyelt, és megbízhatatlannak minősített voltam úgy győri, mint szegedi teológusként. Megfigyelő, akinek a rólam szóló jelentései a kezemben vannak, dr. Kökény László teológiai tanárom volt Győrben, aki “Jász István” fedőnéven jelentgetett rólam. Ma Mosonmagyaróváron teljesít nyugdíjas szolgálatot. A szegedi Hittudományi Főiskolán “Anonymus” fedőnevű ügynök jelentgetett rólam.

Drága Joskettó barátocskám, a te becsületromboló kampányodnak akkor lett volna alapja, ha én kiváló egyházi beosztásokkal rendelkeztem volna Magyarországon, élvezve a magyar felső hierarchia bizalmát nyalogányként, amihez viszont te értesz kíválóan, Benyik és Turay barátaiddal együtt. Tekints magadba, amíg nem késő, mert az irígység, a tehetségtelent jellemző hatalomvágy téged fűt, a gyűlölettel együtt azok iránt, aki feletted állnak etikailag, mert szabadúszók és nem adják el magukat.

A fentiekért vállalva a teljes felelősséget, Pál József megnyugtatására és természetesen a korrupció ellen harcoló blogosok védelmére, visszautasítva Pál József életvitelét jellemző gyalázkodását blogban szereplő anonimitásokért:

Dr. Eördögh István

Reklámok


Vélemény, hozzászólás?

